Obserwatorzy

wtorek, 5 grudnia 2017

Choinkowe stroiki

Były już bombki, były wianki to teraz przyszła pora na choinki. 

Z największą przyjemnością przedstawiam Wam moje wersje stroików z choinkami. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Pierwsza z nich to wersja eko na bogato, czyli świecąca choinka ze szklanymi bombkami. Choinka, choć była jeszcze nieskończona, została już zarezerwowana, ale bardzo chętnie wykonam dla Was podobną.
Dekoracja dostępna bezpośrednio u mnie - cena: 50,00zł
 Do jej wykonania wykorzystałam:
  • stożek styropianowy - 20cm,
  • mech naturalny, suszony (szarpany),
  • lampki led 20szt +baterie,
  • girlandę z perełek,
  • elementy styropianowe brokatowe - kulki, gwiazdki,
  • bombki szklane,
  • plastry drewna,
  • aniołka z domowej zimnej porcelany,
  • klej na gorąco.

Wielkość dekoracji to:
  • wysokość choinki - 20cm,
  • wysokość całkowita - 30cm,
  • szerokość całkowita - około 28cm.
 Druga wersja stroika jest bardziej eko. Idealnie pasuje do wianka z poprzedniego postu. Same zobaczcie.
Dekoracja dostępna bezpośrednio u mnie - cena: 25,00zł
Podczas jej tworzenia potrzebne są:
  • stożek styropianowy - 20cm,
  • sznurek jutowy,
  • mech naturalny,suszony (szarpany),
  • szyszki - sama wybielałam,
  • kora cynamonu,
  • suszone pomarańcze,
  • ziarenka kawy,
  • gwiazdki anyżku,
  • wstążka jutowa,
  • plastry drewna,
  • klej na gorąco.

 Wielkość dekoracji to:
  • wysokość choinki (stożka) - 20cm,
  • wysokość całkowita - około 29cm,
  • szerokość całkowita - około 24cm.

Dajcie znać w komentarzach, która bardziej Wam się podoba. Dziękuję za każde miłe słowo.

3 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.