Obserwatorzy

środa, 7 czerwca 2017

Blue Birds & Berries - Blue Jay and Mistletoe

Tak mnie jakoś wzięło na wyszywanie czegoś małego poza zabawami. Ptaszorki z serii Blue Birds & Berries oraz Red Birds & Berries znalazłam już w ubiegłym roku, ale jakoś nigdy nie było czasu. Do ich wyszycia zmobilizowałam się w czwartek, kiedy potrzebowałam weekendowego haftu. Zapewne, gdyby Kasia z Krzyżykowego szaleństwa podała wcześniej temat wyzwania, to ptaszorki zostałyby nadal w sferze planów.


Modrosójkę błękitną i jemiołę wyszyłam na szarej Aidzie Tajlur 16ct. Teraz muszę kupić więcej owej kanwy, bo do końca projektu zostało jeszcze pięć ptaszków. Dwa niebieskie i trzy czerwone. Już nie mogę doczekać się kolejnego przestoju hafciarskiego.

Tradycyjny gif:


Teraz zabieram się do wyzwaniowych goździków - znalazłam piękny wzór, ale niestety jest zdecydowanie za duży, abym wyszyła go do 25. czerwca.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze.

9 komentarzy:

  1. Cudny ptaszor:))))ależ by u mnie na ścianie pasował:))już się przyglądałam wzorowi..ale czas mnie goni :))może kiedyś:)))
    Też mam problem z goździkami,co znalazłam to albo duże albo nie moja bajka:))nie wiem co zrobię a czas ucieka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, fajnych goździków jak na lekarstwo. Te najładniejsze to bardzo duże wzory... Ten, który znalazłam na pewno trochę zmodyfikuję.

      Usuń
  2. Tak szybko Ci poszło z tym tłem. A ja już rok trzymam haft nieskończony ze względu na tą koronkę :) Może w końcu się zmobilizuję :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ptaszek:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Przecudowny ptaszorek :) Piękne detale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ptaszor uroczy , sama chyba od dwoch lat mam na nie wzory , ale czasu brak, jestem w tyle ze wszystkim , a cu tu rozpoczynac nowa prace. kanwaprzeslicznie wspolgra ze wzorkiem, sama musze sie skusic na ten kolor jak nastepnym razem bede robic u nich zakupy :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.