Obserwatorzy

niedziela, 9 kwietnia 2017

Złota Igła 2017

Informacje o kwalifikacjach

Wiem, że może dla Was to niewiele znaczyć, ale dla mnie to naprawdę coś. Zdaje sobie sprawę z tego, że w tym roku zainteresowanie było o wiele mniejsze niż w latach poprzednich. Na przykładzie wcześniejszych edycji a raczej relacji z poprzednich wystaw, jestem świadoma, że poziom niektórych prac pozostawiał wiele do życzenia...

Odważyłam się i w tym roku zgłosiłam swojego Dumnego pawia do VII edycji Ogólnopolskiej Wystawy Haftu Krzyżykowego organizowanej przez Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Udało mi się zakwalifikować do pokonkursowej wystawy. Ciekawa jestem kto zostanie nagrodzony przez Jury konkursu... Podsyłam Wam listę osób, które zakwalifikowały się do wystawy Złota Igła 2017


A tutaj jeszcze raz mój (chyba jeszcze bardziej) Dumny paw...

3 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.