Obserwatorzy

czwartek, 21 lipca 2016

Mulan - oficjalne informacje

Ogłaszam wszem  wobec, że Mulan zaczęła powstawać. 

Historia samego pomysłu na haft jest banalna. Małż  znalazł zdjęcie, które powaliło go na kolana. Pokazał mi je i mnie również ścięło z nóg. Szczerze powiedziawszy to chyba bardziej sam pomysł wyszycia owego obiektu. Zdjęcie przerobiłam samodzielnie w napotkanym programie...

Dane techniczne:
Rozmiar: 700x530 krzyżyków
Mulina: DMC
Ilość kolorów: 150
Ilość stron wzoru: 88 A4

Materiał: polska Aida 16ct

Wraz z Małżem oczekujemy efektu zbliżonego do:


Na dzień dzisiejszy mam tyle:

Są to dwie strony wzoru, czyli zostało mi jeszcze 86. Poważnie zastanawiam się nad kupnem lub skonstruowaniem krosna.

12 komentarzy:

  1. Zapowiada się rewelacyjnie. Trzymam kciuki i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam to zdjęcie, też dodałam do przechowalni na kiedyś tym bardziej będę obserwować Twoje postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no pięknie! trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się pięknie, trzymam kciuki za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie bardzo piękny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. padłam!
    150 kolorów???

    toz to tytaniczna praca!
    ale kto jak nie ty? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity. Będę obserwować dalsze poczynania. Zapowiada się przepięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, trzymam kciuki za szybkie ukończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, niesamowity obraz, nie dziwię się, że powalił was na kolana. Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego, trzymam kciuki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest dopiero wyzwanie! Podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.