Obserwatorzy

czwartek, 12 listopada 2015

Czy On wygląda na Świętego?

Pod wpływem rozmowy z Edytą ze Strzępków i okruchów popełniłam karteczkę z wizerunkiem Świętego Mikołaja. Wzór zna każda z posiadaczek "Twórczych Inspiracji", Nr 6/2015, a i pewnie nie tylko one. Od siebie dodałam tylko napis, no jakoś bez niego nie wyobrażam sobie Pana w czerwonym wdzianku.
Edytko, sama powiedz, czy On wygląda na Świętego? Popatrz tylko w jego małe, czarne oczka...

Wiele różności pojawiło się już na moim blogu. Nie mogę spokojnie usiedzieć, kiedy napotykam na kursy nowych dla mnie technik. We wspomnianych "Twórczych..." pojawił się instruktaż wykonania małych, ślicznych kwiatuszków. Takowe popełniłam i w głowie mam myśl: Kupić więcej szerokiej wstążki... Kupić więcej szerokiej wstążki...
Mam nadzieję, że kolejne wyjdą zgrabniejsze.

Pozdrawiam Was serdecznie i zachęcam do wzięcia udziału w Rozdawajce.
 

12 komentarzy:

  1. kupić i robić ,robić ,robić:)
    święty zajefajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj super, a bez tego ho, ho, ho! nie byłby prawdziwym Mikołajem :)
    Co do wstążek sama właśnie się wybieram po szerokie wstążki, właśnie,żeby zrobić z nich cudowne kwiatki. Widzę, że już opanowałaś je perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, do perfekcji jeszcze dużo brakuje. Mam nadzieję, że moje plany szybko się zrealizują...

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Karteczki bardzo ładne i kwiatki też mi się podobają - więc kupić więcej wstążek i robić kolejne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak mam z nowymi technikami, a wciąż wracam do starych, i ja muszę spróbować te kwiatuszki bo tobie wyszły pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki Mikołajkowe. Życzę powodzenia w konkursie Coricamo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosne te mikołaje, a kwiatki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatki są przeurocze:) Jeśli chodzi o mikołaja, to jest zabawny i o to chyba chodziło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny wesoły Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swięty powinien być uśmiechnięty ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki z Mikołajem :) Dziękuje za udział w moim Candy i życzę powodzenia podczas losowania :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.