Obserwatorzy

wtorek, 6 stycznia 2015

Podsumowanie wymianek

Dwa tygodnie spędzone w rodzinnych domach (moim i Małża) strasznie mnie zdezorganizowały - tym bardziej, że w Wigilię musieliśmy przyjechać do Krakowa na dosłownie 20 minut. Coraz bardziej zaczyna mi przeszkadzać nasze życie na walizkach...
Chciałam dziś zrobić podsumowanie wymianek - karteczkowej u Hanulka i noworocznej u Hubki, ale okazało się, że i to nie przejdzie gładko.
Oto, co wczoraj odzyskałam na poczcie, czyli prezent od Kini w ramach wymianki noworocznej u Hubki:
Niestety nie pokażę Wam co przygotowałam dla Kingi, ponieważ upominek pakowałam na poczcie i z pospiechu nie cyknęłam fotki. Kingo, dziękuję Ci za pełen rozmaitości prezent.

Przyszła pora na wymiankę karteczkową u Hanulka. Dostałam przepiękne karteczki, ale mogę pochwalić się tylko jedną - dziś okazało się, że druga została w domu. Podczas najbliższego weekendu spakuję ją i przywiozę do Krakowa.
Oto karteczka od Akrimeks:
Ja swoje karteczki wysłałam do Hani i Krysi - mam nadzieję, że się spodobały.


2 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.