Obserwatorzy

wtorek, 7 maja 2013

Kartki Bożonarodzeniowe

W ramach misji kończenia tego, co w moim pudełku można spotkać zrobiłam dziś dwie kartki bożonarodzeniowe. Tak wiem, za oknem piękna, cieplutka wiosna, a ja z zimowymi klimatami wyskakuję :-)

"Stroik Bożonarodzeniowy"

Dane techniczne:
Materiały: biały brystol, kolorowa kartka do drukarki, papier do pakowania prezentów, klej biurowy, taśma dwustronnie klejąca.
Rozmiar: 10,5 x 14,5 cm (po złożeniu)
Wzór [w:]  "Hafty Polskie. Haft krzyżykowy", Nr 11/2008.

"Zimowe miasteczko"


Dane techniczne:
Materiały: biały brystol, kolorowa kartka do drukarki, papier do pakowania prezentów, klej biurowy, taśma dwustronnie klejąca.
Rozmiar: 11 x 16 cm (po złożeniu)
Wzór [w:]  "Kram z Robótkami", (numeru nie pamiętam).

Przypominam także o mojej Pierwszej Rozdawajce!

7 komentarzy:

  1. ja też w lipcu robię zimowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mi to napisałaś, bo już myślałam, że mam coś z głową :-P w kolejce czekają kolejne obrazeczki na odpowiednią oprawę (i przede wszystkim) natchnienie :-)

      Usuń
  2. he he motyw przewodni - zima w pelni :D jestem ciekawa jakie zima bedziesz robila :)

    pieknie haftujesz z przyjemnoscia dolacze do grona podgladaczy a moze kiedys naciagne na jakas wymianke :) pozdrawiam

    p.s. a do rozdawajki tez chetnie dolacze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo intrygujący tytuł jak na tą porę roku, hihi :D Hafciki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w grudniu będa jak znalazł !

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj.

    Zapraszam do wypełnienia formularza zgłoszeniowego:
    http://my-candys.blogspot.com/p/dodaj-swoj-konkurs-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz jest dobra pora na kartki gwiazdkowe, bo w grudniu robią sie prezenty i doba jest za krótka :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.