Obserwatorzy

wtorek, 2 kwietnia 2013

Wymianka Wiosenna u Jadzika

Marzec był także miesiącem finalizacji Wymianki Wiosennej u Jadzika. Chętnie się do niej zapisałam, wykonałam mały upominek dla Fressii Rosy, ale niestety nie miałam możliwości wykonania zdjęć, więc pozwoliłam sobie wykorzystać zdjęcia zrobione przez moją Połóweczkę Wymiankową.

Prezent, jaki otrzymałam od Freesii Rosy urzekł mnie na całego, bo uwielbiam kolczyki i bransoletki. Otrzymałam również mnóstwo przydasi, które czekają na odpowiednią inspirację. Dziękuję Ci serdecznie za upominek!


Ja dzięki tej wymiance spróbowałam czegoś nowego. Moim "łupem" padł kartonaż (cartonnage). Przyznam, że po zakupieniu niezbędnych do wykonania pudełka przyborów byłam przerażona. Opis w gazecie momentami był czarną magią, ale jak już zaczęłam robić, to wszystko stało się jasne i o wiele prostsze. Osobiście jestem zadowolona i planuję wykonanie następnego pudełeczka, ale już kombinuję nad zmianą kształtu i rozmiaru.

Na zdjęciu poniżej Freesia Rosa uwieczniła, to, co dostała ode mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.