Obserwatorzy

piątek, 12 kwietnia 2013

Powabna Georginia - po raz drugi

Oto druga odsłona "Powabnej..." Niedługo pewnie skończę, bo zostało tylko trochę tła do wykrzyżykowania. Bardzo przyjemnie wyszywa mi się kwiaty z tej serii. Mam nadzieję, że mamie i ten się spodoba.


Przyznam szczerze, że nakombinowałam z kolorami tła. Pomyliłam się w legendzie i poprzestawiałam odcienie brązu. Trudno, nie widać tego tak bardzo a różnica nie jest kolosalna.

Podejrzewam, że kolejne zdjęcie będzie prezentowało już cały wyszyty obrazek.

7 komentarzy:

  1. wow szybka jesteś, krzyżyki same wskakują na kanwę:)
    podoba mi się ogromnie ten kwiat, a te brązy wyglądają super
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wyłącz weryfikację obrazkową przy komentowaniu, to wtedy więcej osób bedzie komentować
    P.s. znajdziesz to w ustawianiach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukałam i znalazłam... Dziękuję za zwrócenie na to uwagi :-)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Pięknie wychodzi, mamie na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję. Jak już będzie wisiał na ścianie to zrobię zdjęcie wszystkich trzech.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. idziesz jak burza-piękny obrazek

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję... Do końca zabrakło mi "kilku" krzyżyków, bo i samej muliny już nie ma... Jutro spróbuję dokupić

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.